Narodowe Forum Muzyki

Aktualnie znajdujesz się na:

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządczej

 

Zakres obowiązków

 

  1. Opracowywanie projektów okresowych i szczegółowych planów kontroli wewnętrznej i zarządczej.  
  2. Przeprowadzanie kontroli planowych, doraźnych i sprawdzających.
  3. Analiza zgodności funkcjonujących procedur i przepisów wewnętrznych w świetle obowiązujących regulacji prawnych.
  4. Analiza odstępstw od obowiązujących procedur, ustalanie i wyjaśnianie ich przyczyn, formułowanie wniosków dotyczących zmian procedur oraz osób odpowiedzialnych.
  5. Prowadzenie dokumentacji kontrolnej i pokontrolnej.
  6. Ocena adekwatności i efektywności mechanizmów kontrolnych.
  7. Szacowanie i ocena ryzyka wynikającego z działalności instytucji oraz ocena ryzyka 
    w kontroli zarządczej.
  8. Monitorowanie realizacji zadań i raportowanie poziomu ryzyka. 
  9. Współpraca wewnątrz instytucji w zakresie procesów związanych z zarządzaniem ryzykiem, przygotowanie opinii, rekomendacji dotyczących działań korygujących w obszarach działalności instytucji
  10. Sporządzanie raportów z wykonanej pracy wraz z przedstawionymi wnioskami, zaleceniami.
  11. Instruktaż i doradztwo w zakresie kontroli wewnętrznej i zarządczej.
  12. Wsparcie w koordynacji procesów związanych z kontrolą wewnętrzną i zarządczą.
  13. Przygotowanie okresowych sprawozdań z wykonania zadań.

Wymagania

 

  1. Wykształcenie magisterskie ekonomiczne lub prawnicze oraz ukończone studia podyplomowe z dziedziny kontroli wewnętrznej lub audytu.
  2. 5-letnie doświadczenie zawodowe i wiedza merytoryczna niezbędna do przeprowadzania badań kontrolnych oraz sporządzania właściwej dokumentacji w zakresie kontroli zarządczej.
  3.  Doświadczenie w obszarze kontroli wewnętrznej, zarządzania ryzykiem, umiejętność sporządzania pisemnych raportów zarządczych związanych z analizą ryzyka.
  4. Doświadczenie w zakresie analiz oceny ryzyka operacyjnego. 
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,

    Dodatkowym atutem będą:
  6. Dyplomy i certyfikaty związane z kontrolą / audytem.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
  • Udział w szkoleniach i warsztatach.
  • Dofinansowanie do wypoczynku oraz nauki języków obcych.
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia medycznego oraz programu MultiSport.
  • Udział w współtworzeniu wyjątkowego miejsca – Narodowego Forum Muzyki. 

SKŁADANIE APLIKACJI:

Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa z winy umyślnej inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje, certyfikaty itp.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać drogą mailową na adres e-mail: praca@nfm.wroclaw.pl z dopiskiem „Doradca ds. kontroli” do dnia 7.03.2021r. 

Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby tej rekrutacji, innych niż wynikające z kodeksu pracy. Ponadto wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby ewentualnych przyszłych rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez rok od zakończenia niniejszej rekrutacji.”

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Metadane

Data wytworzenia : 09.02.2021
Data publikacji : 09.02.2021
Data modyfikacji : 01.03.2021
Obowiązuje od : 09.02.2021
Podmiot udostępniający informację:
Narodowe Forum Muzyki
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Wioletta Stasik Kierownik Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Osoba udostępniająca informację:
Przemysław Świątek Dział Portali Internetowych i Mediów Społecznościowych
Osoba modyfikująca informację:
Agnieszka Truszkowska

Opcje strony

do góry