Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządczej
Zakres obowiązków
- Opracowywanie projektów okresowych i szczegółowych planów kontroli wewnętrznej i zarządczej.
- Przeprowadzanie kontroli planowych, doraźnych i sprawdzających.
- Analiza zgodności funkcjonujących procedur i przepisów wewnętrznych w świetle obowiązujących regulacji prawnych.
- Analiza odstępstw od obowiązujących procedur, ustalanie i wyjaśnianie ich przyczyn, formułowanie wniosków dotyczących zmian procedur oraz osób odpowiedzialnych.
- Prowadzenie dokumentacji kontrolnej i pokontrolnej.
- Ocena adekwatności i efektywności mechanizmów kontrolnych.
- Szacowanie i ocena ryzyka wynikającego z działalności instytucji oraz ocena ryzyka
w kontroli zarządczej. - Monitorowanie realizacji zadań i raportowanie poziomu ryzyka.
- Współpraca wewnątrz instytucji w zakresie procesów związanych z zarządzaniem ryzykiem, przygotowanie opinii, rekomendacji dotyczących działań korygujących w obszarach działalności instytucji
- Sporządzanie raportów z wykonanej pracy wraz z przedstawionymi wnioskami, zaleceniami.
- Instruktaż i doradztwo w zakresie kontroli wewnętrznej i zarządczej.
- Wsparcie w koordynacji procesów związanych z kontrolą wewnętrzną i zarządczą.
- Przygotowanie okresowych sprawozdań z wykonania zadań.
Wymagania
- Wykształcenie magisterskie ekonomiczne lub prawnicze oraz ukończone studia podyplomowe z dziedziny kontroli wewnętrznej lub audytu.
- 5-letnie doświadczenie zawodowe i wiedza merytoryczna niezbędna do przeprowadzania badań kontrolnych oraz sporządzania właściwej dokumentacji w zakresie kontroli zarządczej.
- Doświadczenie w obszarze kontroli wewnętrznej, zarządzania ryzykiem, umiejętność sporządzania pisemnych raportów zarządczych związanych z analizą ryzyka.
- Doświadczenie w zakresie analiz oceny ryzyka operacyjnego.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
Dodatkowym atutem będą: - Dyplomy i certyfikaty związane z kontrolą / audytem.
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
- Udział w szkoleniach i warsztatach.
- Dofinansowanie do wypoczynku oraz nauki języków obcych.
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia medycznego oraz programu MultiSport.
- Udział w współtworzeniu wyjątkowego miejsca – Narodowego Forum Muzyki.
SKŁADANIE APLIKACJI:
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa z winy umyślnej inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje, certyfikaty itp.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać drogą mailową na adres e-mail: praca@nfm.wroclaw.pl z dopiskiem „Doradca ds. kontroli” do dnia 7.03.2021r.
Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby tej rekrutacji, innych niż wynikające z kodeksu pracy. Ponadto wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby ewentualnych przyszłych rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez rok od zakończenia niniejszej rekrutacji.”
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.